My coLLection piNk + reD... (^_^)





Hari ini saya ingin menceritakan mengenai hobi saya....hehe....seperti apa yang saya tuliskan di atas, saya sangat suka mengumpul barangan yg berwarna merah or pink...coz bg saya, sangat sweet tau...bagi saya, perempuan mana yg x suka warna pink kn?..hee...Erm..kalau saya, pergi jer ke kedai...kalau tgk barang apa jer yg berwarna pink or merah..saya terus melihat sampai saya puas tengok...kalau x, sampai balik rumah, asyik2 ingt jer benda tu....Hehe...


So, nak tunjuk lah ni...salah satu gambar  koleksi  barang2 ( pink + red ) kepunyaan saya... ^_^






Gambar di atas ni dari sudut jauh, kat bawah ni, dari sudut dekat..... :)
Walaupun barang2 saya ni tidaklah berjenama..tapi saya suka akan mengumpulnya...~~









Erm...ni x habis lagi tau barang2 saya yang berwarna pink @ merah....ini saya baru tunjukkan untuk barang2 elektronik saya dan jugak barang2 yang selalu saya bawa keluar...nak lebih lagi, lain hari saya akan tunjukkan lagi ea...sabar tau...hehe... ^_^

For u all information, saya juga suka menyimpan dan mengumpul barangan elektronik tau..hehe...seperti :


  • laptop
  • external ( hard disk )
  • handphone
  • mp4
  • speaker 4 my Laptop and my phone@mp4
  • earphone

( Dan kebanyakan daripada barangan elektronik saya ini, adalah berwarna pink dan jugak merah....i love it so much....hehe )

Orite, sampai di sini sahaja dulu tau....tggu...ada sambungan dia lagi....wait and see.... (~_^)

Comments

Popular posts from this blog

FAKTA : 9 daripada 10 wanita mengenakan baju dalam yang tidak sesuai saiznya!!!